Kim Kardashian w Factice Magazine

Rodziny Kardashianów nikomu nie trzeba przedstawiać. Reality show ukazujące codzienne życie nietuzinkowej rodzinki ogląda prawie 3 miliony osób. Poruszenie również wzbudzają wszelkie wystąpienia sióstr Kardashian, a w szczególności Kim, która mediom nie daje o sobie zapomnieć, tym razem zmysłową sesją w bieliźnie dla francuskiego magazynu Factice.

Kim, podobnie jak Khloe i Kourtney, jest dzieckiem z pierwszego małżeństwa Kris z prawnikiem, Robertem Kardashianem, który zasłynął w Stanach Zjednoczonych jako obrońca O.J. Simpsona w głośnej sprawie o zabójstwo żony. Rodzice Kim rozwiedli się 6 lat wcześniej. Swoje pierwsze kroki celebrytka stawiała u boku dziedziczki fortuny, Paris Hilton, z którą pojawiała się na wielu imprezach. Wówczas media zaczęły się interesować oryginalną urodą Kim. Od 2007 roku na ekranach telewizorów gości reality show z udziałem rodziny Kardashianów, emitowany przez telewizję E!. Od tego czasu Kim nie schodzi z okładek czasopism. Nagły ślub z gwiazdą futbolu, jeszcze szybszy rozwód, kolejne związki i nieustanne komentarze dotyczące urody i figury celebrytki stanowią świetny temat dla portali plotkarskich. Jednak Kim się nimi nie przejmuje i zawsze mocno podkreśla swoje atuty.

Sesja w magazynie Factice utrzymana jest w klimacie vintage. Długie sznury pereł, futra i koronkowa bielizna w 100% oddają klimat zdjęć. Sama Kim w sesji prezentuje się zmysłowo i elegancko. Jest jak zwykle uwodzicielska i kusząca, a seksowną bielizną podkreśla kobiece kształty. Autorem zdjęć jest Vijat Mohindra, który ma na swoim koncie współpracę m.in. z Kurv Magazine oraz Kult Magazine. Poza Kim, fotografował również Nicole Richie, Miley Cyrus oraz Lindsay Lohan. O fryzurę Kim zadbał Chris McMillan, a makijaż to dzieło Joyce Bonelli.

Kim Kardashian to obecnie nie tylko celebrytka. Prócz propozycji sesji zdjęciowych prowadzi wraz z siostrami butik D-A-S-H. Siostry stworzyły również linię okularów dla amerykańskiej sieci sklepów Sears oraz pojawiły się w kampanii reklamowej produktów do makijażu Khroma Beauty. Wszystko za cenę prywatności. Pojawia się jednak pytanie, co jeszcze można z niej sprzedać dla popularności.

Fot: facticemagazine.com/

Leave a Comment